Klantenservice

Retourneren

Kan ik mijn online bestelling retour sturen?
Retourneren: Onbeschadigde online bestelde klein artikelen in de naar u verstuurde originele verpakking kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren welke hieronder beschreven staan, met uitzondering van cadeaucheques, of klein artikelen die speciaal voor u besteld zijn. Als u een klein artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer het defect is geraakt, verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over garantie. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Mijn Woonplezier niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

De voorwaarden van het te retourneren artikel moet aan de volgende voorwaarden voldoen om deze te kunnen retourneren:

U kunt een online artikel retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van uw online bestelling. 

Het online artikel wordt ook alleen retour geaccepteerd als het niet gebruikt is en in de originele staat en in de originele verpakking door uzelf wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren(dozen etc.) te bewaren.

De orderbevestiging of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.

 

De kosten van een retour zending:


Wanneer u zelf besloten heeft om het klein artikel te retourneren zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.
In het geval van een defect of wanneer u een verkeerd artikel ontvangen heeft dan betaalt Mijn Woonplezier de kosten voor het retourneren.
U kunt altijd even bellen met één van onze medewerkers om indien deze bepalingen niet duidelijk zijn voor u, en er evt een andere oorzaak is, wij direct met een oplossing kunnen komen.

 

Geld terug bij het retourneren van een online aankoop:


Geld terug na aanschaf van een online aankoop bij Mijn Woonplezier, als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag uiterlijk binnen 5-10 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. Echter voeren we dit pas uit, nadat wij het geretourneerde klein artikel van u hebben ontvangen in goede en originele staat. Let op! Dit geldt alleen voor artikelen die uit voorraad leverbaar zijn, hier vallen geen maatwerk artikelen onder, en artikelen die speciaal voor u moeten worden besteld vanwege maat, kleur of stof keuze. Deze nemen wij om voorgaande redenen niet terug.

 

Klachtenregeling


Bent u niet tevreden over uw product welke u online besteld heeft? Mail dan naar info@mijnwoonplezier.nl Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Retouradres Mijn Woonplezier:

 

Mijn Woonplezier

Rietzangerstraat 31

1742 JD Schagen