Mijn woonplezier

over ons

Mijn naam is Lenneke van Bleisem (1983) en samen met mijn partner, Sander van der Veen (1985) zijn wij Mijn Woonplezier. Ik zal vooral het gezicht van Mijn Woonplezier voor de schermen zijn en Sander achter de schermen. Mijn Woonplezier is ontstaan door een domeinnaam die al op de planken lag en het geconfronteerd worden met het vele thuis zitten door het verplicht sluiten van de deuren van onze andere onderneming door Corona. We voelden dat we hier wat mee moesten, we voelde de nood om van het huis waar alleen gebruik van werd gemaakt om te eten, douchen, slapen, omkleden en snel weer naar het werk, een thuis moet worden. 

Onze missie is om van jouw huis een thuis te maken waar je volledig jezelf kan zijn, in alle rust kan leven, leren, werken en waar je meer in contact staat met de natuur!
Onze producten zijn dan ook duurzaam, hergebruikt of gerecycled. Soms zit er ook een stuk tussen wat we zelf opgeknapt hebben, dit zullen dus altijd eenmalige dingen zijn.

 

De natuur speelt een grote rol bij ons. Zo zullen wij ook gericht zijn op leven in en met de natuur.
Outdoor cooking hoort daar ook zeker bij! Gezellig met vrienden en familie om het kampvuur een worstje grillen, marshmallows en warme chocomel maken, in de Dutch oven een stoofpot voorbereiden… Niet alleen ’s zomers maar ook ’s winters BBQ ’en, heerlijk onder de veranda zitten met warme kleedjes en zachte kussens, mooi servies en toffe verlichting. Wij zullen je voorzien van alle mooie producten die dit buitenleven mogelijk en ontspannen maken.

Onze leveranciers zijn zorgvuldig uitgekozen en hebben allemaal een prachtig verhaal achter hun producten. Onder de kopjes “merken” zullen wij uitleggen waarom wij voor hen hebben gekozen.

Heb je vragen? Wil je meer informatie, heb je iets aan te bieden, ben je juist naar iets specifieks op zoek?
Laat het ons weten, wij helpen je graag!

Wij brengen je graag plezier in wonen en buitenleven.

𝐿𝑒𝓃𝓃𝑒𝓀𝑒 & 𝒮𝒶𝓃𝒹𝑒𝓇

The staff

Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via workplace diversity and empowerment. Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination.  At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway.

Stuur ons een bericht

Dan nemen wij contact met je op!